מוטיבציה, חיזוקים רגשיים ומה שביניהם – יסודי

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • הכלה כהשתלבות
  • מורים מקצועיים מכל תחומי הדעת, מחנכים ,יועצים, אנשי חינוך המבקשים לקנות כלי אפקטיבי לקידום אקלים למידה והגברת מוטיבציה של תלמידי בית הספר היסודי א-ו
  • 10
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

כאנשי חינוך אנו מבקשים לסייע לתלמידינו להגיע להישגים לימודיים טובים לצד טיפוח מתמיד של אקלים הכיתה וקידום היחסים הטובים בינינו לבינם. מטרות אלו מאתגרות כל פעם מחדש ומזמנות לנו תהליך מתמשך של חידוד והעמקת הכלים החינוכיים העוסקים בדרכים להגברת המוטיבציה של התלמידים , ביצירת מחויבות שלהם לתהליכי הלמידה ובדרכים נוספות ליצירת יחסי קירבה ואכפתיות עימם.
בקורס זה נלמד כשירות שתסייע לנו להכיר את הצרכים הרגשיים של ילדים בגילאי בית הספר היסודי וכיצד היענות להם יכולה להשפיע על התנהגות בכיתה ובכלל. נהיה מודעים לאופן שבו ההתנהלות שלנו בכיתה מחזקת התנהגויות שונות של תלמידים גם מבלי שהתכוונו לכך. וכיצד מתן של חיזוק חיובי ריגשי לתלמיד בזמן שיעור יכול להיות כלי עוצמתי לקידום מוטיבציה ושיתוף פעולה. בקורס זה נלמד כיצד לייצר חיזוקים מותאמים לצרכים הרגשיים הייחודיים של כל תלמיד וכך להפוך את החיזוק לכלי אפקטיבי מאוד ולא מסובך ליישום. בנוסף, יינתנו בקורס עצות חשובות לאופן מתן חיזוקים חיוביים רגשיים בצורה מיטבית ויודגמו טעויות נפוצות בהפעלתם ,דבר שיסייע לכם בניהול כיתה ובקידום האקלים שבה.
הקורס מיועד לכל מורה המבקש לקבל כלים לקידום אקלים כיתה בזמן שיעור , לעורר מוטיבציה ללמידה בקרב תלמידיו ולהעמיק את יחסיו עימם.

מטרות הקורס

  • היכרות עם עולם הצרכים הרגשיים של מורים ולתלמידים כבסיס להנעה לפעולה.
  • פיתוח כשירות של מתן חיזוק חיובי ריגשי מותאמת ואפקטיבית לכל תלמיד.
  •  התנסות בכלים הנלמדים בקורס ובדיקת האפקטיביות שלהם הלכה למעשה.

קהל היעד

מורים מקצועיים מכל תחומי הדעת, מחנכים , יועצים, אנשי חינוך המבקשים לקנות כלי אפקטיבי לקידום אקלים למידה והגברת מוטיבציה של תלמידי בית הספר היסודי א-ו.

שימו לב!

הקורס פתוח ללמידה והרישום אליו פתוח עד ה-02/04/19. לאחר הרישום (עד 7 ימים) ישלח מייל עם הנחיות כניסה לאתר הקורס, המשיכו לעקוב.
טרם ביצוע ההרשמה קראו בעיון את אודות המגמה.