המסע לתשובה מיטבית

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • הכלה כהשתלבות
  • מורים בחט"ב ובחט"ע המלמדים מקצועות רבי מלל
  • 10
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

"מִכָּל יְצִירוֹת הָאָדָם אֲנִי אוֹהֵב
אֶת אֵלֶּה שֶׁהִשְׁתַּמְּשׁוּ בָּהֶן…
דְּבָרִים שֶׁחָדְרוּ לְשִׁמּוּשׁ הָרַבִּים
וְשֻׁנּוּ פְּעָמִים רַבּוֹת, מְשַׁפְּרִים אֶת דְּמוּתָם וְנַעֲשִׂים יְקָרִים
כִּי הָעָרְכוּ פְּעָמִים רַבּוֹת.." מכל יצירות האדם/ ב. ברכט

במהלך ההוראה אנו כמורים נתקלים פעמים רבות בתלמידים המבינים את הנלמד, אך מתקשים להביע את ידיעותיהם בהבעה הכתובה. כך תשובותיהם במבחנים ובעבודות מצומצמות, כלומר הם מתקשים להרחיב ולפתח את הנדרש למרות שליטה בחומר הנלמד, כאמור.
קורס זה מייצר תשתית להתערבות פרטנית וכיתתית לשיפור ההבעה הכתובה ברמת התשובה אצל תלמידים עם קשיים ו/או לקויות בכתיבה. הקורס מתבסס על ההנחה כי לימוד ההבעה הכתובה הינו פעילות מורכבת מאוד, המחייבת למידה המכוונת לפן הקוגניטיבי והרגשי כאחד.

מטרות הקורס

  • פיתוח תהליכים רפלקטיביים על הכתיבה עבור תלמידים ומורים כאחד, על ידי שימוש בכלים לפיתוח מודעות מטא קוגניטיבית בעקבות כתיבת תשובה.
  • יצירת הסתכלות מחודשת בכלים מקצועיים על תשובה כתובה בדגש על מיומנויות הכתיבה מעבר לתוכן, באמצעות תהליכים רפלקטיבי.
  • היכרות עם סכמות קוגניטיביות לבניית תשובה על פי תחום הדעת.

בסופו של הקורס תדעו להציע דרכי תיווך לכתיבת תשובה בהישען על סכמות כתיבה וכן שימוש בכלי לבקרה על תשובה כתובה. כל זאת כדי להוביל לשיפור הכתיבה מבחינת מבנה התשובה, פיתוחה והרחבתה.

קהל היעד

הקורס מיועד למורים בחט"ב ובחט"ע המלמדים מקצועות רבי מלל.

שימו לב!

הקורס פתוח ללמידה והרישום אליו פתוח עד ה-02/04/19. לאחר הרישום (עד 7 ימים) ישלח מייל עם הנחיות כניסה לאתר הקורס, המשיכו לעקוב.
טרם ביצוע ההרשמה קראו בעיון את אודות המגמה.