בין הוויזואלי לאנליטי במרובעים

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה
  • מורים למתמטיקה בבית הספר היסודי
  • 10
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

המרכיב הוויזואלי בגיאומטריה הוא מאד דומיננטי ולעתים מתרחש נתק בינו לבין המרכיב האנליטי, הכולל למשל את ההגדרות, החקירה והקשרים. נתק כזה גורם לכך שדימוי של מושגים גיאומטריים הוא לעתים קרובות שגוי או מוגבל. בקורס זה נתמקד במשפחת המרובעים ונכיר דרכים ליצירת דימוי עשיר וגמיש של סוגי המרובעים ולהבנת הקשרים ביניהם באמצעות חיזוק הקשר בין דימוי ויזואלי לבין חקירה אנליטית. במהלך הלמידה נביא דוגמאות לפעילויות שניתן לשלב בשיעורי המתמטיקה.

מטרות הקורס

  1. היכרות עם דרכים ליצירת דימוי עשיר וגמיש של מרובעים והבנת הקשרים ביניהם.
  2. התנסות בפעילויות המחזקות את הקשרים בין דימוי ויזואלי לבין חקירה אנליטית של המרובעים.
  3. יצירת מודעות לקשיים של תלמידים בהוראת נושא המרובעים והיכרות עם דרכים להתמודד עם קשיים אלה.
  4. היכרות עם אמצעי המחשה שונים.
  5. התנסות ביחידת הוראה המיישמת את הרעיונות הנ"ל.

קהל היעד

מורי מתמטיקה ביסודי

שימו לב!

הקורס פתוח ללמידה והרישום אליו פתוח עד ה-02/04/19. לאחר הרישום (עד 7 ימים) ישלח מייל עם הנחיות כניסה לאתר הקורס, המשיכו לעקוב.
טרם ביצוע ההרשמה קראו בעיון את אודות המגמה.