הוראה דיפרנציאלית במתמטיקה

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה
  • מורים למתמטיקה ביסודי

  • 03/10/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

לא מצליחים להגיע לכל התלמידים בכיתה? 

רוצים להתאים את הלמידה לצרכי התלמיד בעידן החדש?                                               

מחפשים את הדרך לתת מענה למגוון הלומדים והצרכים המשתנים?

התלמידים היום צריכים ללמוד מיומנויות שיאפשרו להם להשתלב בחברה תקשורתית ועתירת מידע. לכל תלמיד צרכים שונים המשתנים בקצב שונה. תפקידה של ההוראה הדיפרנציאלית המכירה בשונות בין הלומדים ושואפת לתת מענה ליחיד, לקדם מטרות בסיס משותפות ולהעשיר יכולות מתקדמות.

כיצד עושים זאת בהוראת המתמטיקה?

בקורס ניתן מענה למורים המחפשים תשובות למהות ההוראה הדיפרנציאלית ולצרכי התלמיד בעידן החדש. נחשוף את המשתתפים לסגנונות למידה והערכה שונים, נעניק כלים ישומיים לתכנון הוראה דיפרנציאלית בכיתה ואף נפתח חלון אל מערכות למידה עתידיות.

מטרות הקורס

  • היכרות עם סגנונות הוראה ולמידה שונים כדי לדעת מהם צורכי הלומדים ולקדם את הישגיהם
  • התנסות בשיטות הוראה שונות הנותנות מענה לדיפרנציאליות של לומדים במתמטיקה
  • יצירת מאגר שיתופי של פעילויות הבנויות באופן דיפרנציאלי לחלק מתתי־הנושאים בתוכנית הלימודים במתמטיקה
  • למידת עמיתים המבוססת על תהליך הלמידה וההתנסות בקורס זה

קהל היעד

מורים למתמטיקה ביסודי

מנחת הקורס

רוית שתיוי- צוות מתמטיקה (מטח).

היקף ומבנה הקורס

הקורס בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול באופק חדש ולעוז לתמורה.

כל תהליך הלמידה מתקיים ברשת בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל .הקורס מורכב מיחידות סינכרוניות וא- סינכרוניות.

דרישות הקורס לגמול

לקבלת 30 שעות לגמול עם ציון יש להיות נוכחים במפגשים ולבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.

מועד הפתיחה

הקורס ייפתח ב –3/10/19, ד' בתשרי תש"פ, ביחידה א-סינכרונית בקמפוס הוירטואלי.

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס כולל משימת סיכום.