פדגוגיה בעידן החדש ב' – יישומים מתקדמים בהוראת הספרות בממ"ד גם ספרות לומדים במאה ה-21

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • ספרות ממ"ד "איחוד מול ייחוד"
  • מורים לספרות בבתי הספר השייכים לזרם הממלכתי-דתי (ממ"ד) יסודי, חט"ב, חט"ע

  • 13/11/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

זה לא עוד קורס על כלים פדגוגים, שאין זמן לבזבז עליהם את השעות היקרות לקראת הבגרות. הפעם חשבנו על עבודת ההוראה בשטח. חשבנו איך לחסוך בזמן ההוראה, איך להפעיל את התלמידים ולעורר מוטיבציה ואיך כל אחד יכול להיות שותף בלמידה למרות הבדלי הרמות.

בקורס זה נלמד כיצד ה'עידן החדש', הכולל את מיומנויות המאה ה-21 (למידה עצמאית , למידה שיתופית, חשיבה ביקורתית, חשיבה יצירתית ושימוש בדיגיטל) יכול לסייע לנו מאד בפתרון אתגרים אלו.

במהלך הקורס נתרגל את פיתוח המיומנויות באמצעות כלים דיגיטליים ובסיומו נצא עם מאגר של פעילויות המותאמות במיוחד להוראת הספרות בכיתה שלנו.

מטרות הקורס

  • נכיר לעומק את מיומנויות המאה ה-21 ונדע להשתמש בהן לפתרון אתגרים בהוראת הספרות בבתי הספר ששייכים לזרם הממלכתי דתי
  • נכיר מודלים חדשניים ומרתקים להקניית מיומנויות אלה
  • נלמד כיצד משחוק, חדרי בריחה, מציאות רבודה ושימוש בסרטונים הנעשים באמצעות כלים דיגיטליים יכולים לסייע לנו בפיתוח מודלים אלו

קהל היעד

מורים לספרות בבתי הספר השייכים לזרם הממלכתי-דתי (ממ"ד) יסודי, חט"ב, חט"ע.

מנחת הקורס

זיוה גולן.

היקף ומבנה הקורס

30 שעות אקדמאיות מוכרות לגמול.

2 מפגשים סינכרוניים (סה"כ 4 שעות אקדמאיות) + 8 מפגשים א-סינכרוניים + יישום בשטח (סה"כ 26 שעות אקדמאיות).

דרישות לקבלת גמול

  1. ביצוע כל המשימות שיפורטו במפגשים הא-סינכרוניים
  2. יישום בשטח של לפחות משימה אחת מהמשימות שיפורטו במפגשים הא-סינכרוניים
  3. קבלת ציון עובר (60) במשימת הסיכום

מועד פתיחה

הקורס ייפתח במפגש סינכרוני ב-13.111.2019.

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס כולל משימת סיכום.